Vi er her for å støtte din bedrift – uavhengig av om det er gjennom en engangsavtale eller fordi du ønsker å outsource hele eller deler av verdikjeden din. La oss hjelpe din bedrift med å forbedre arbeidsområdet, samtidig som kostnadene for organisasjonen reduseres.
Ta gjerne kontakt med oss uavhengig av hvilket IT-utstyr du og din bedrift velger eller vurderer akkurat nå, så kan vi utarbeide de økonomiske konseptene sammen og sørge for at investeringene dine finansieres så effektivt som mulig.
Å kjøpe nytt utstyr, uansett antall og kostnad, kommer alltid med usikkerhet. Vil eksisterende applikasjoner fungere med de nye produktene? Vil produktene ha riktig funksjonalitet og kvalitet? Det er utfordrende å finne den beste passformen for din bedrift og dine ansatte bare ved å se på referansetester og sammenligne disse.
Dette er grunnen til at Pedab introduserer Try & Decide.
Try & Decide vil:
Hjelpe deg å finne hvilke produkter som samsvarer med dine krav, hvis du ikke allerede vet det.
La deg teste produktene du har valgt før du bestemmer deg for om du vil kjøpe dem eller ikke, helt uten forpliktelser.
Vi har introdusert Try & Decide for å gjøre det mulig for deg å se og føle på de nye teknologiene vi tilbyr før du bestemmer deg for om du ønsker å kjøpe dem eller ikke. Dette muliggjør et bekymringsfritt kjøp, der dere kan se om produktet passer bedriftens behov og la deres ansatte kan teste dem før de blir kjøpt. Som selskap vil du ha muligheten til å teste produktene i 45, 60, 90 eller 120 dager med Try & Decide. Hvis produktene ikke passer for deg, returneres de gratis.
Er du usikker på hvilke produkter som vil matche din bedrift? Husk at vi har erfarne ansatte som kan hjelpe deg med å finne riktig produkt!
Vil du vite mer? Ta kontakt med oss!
Hva gjør du med det gamle utstyret ditt når det er på tide å bytte det ut? Oftere enn ikke er det ikke mye å gjøre enn å legge den på lager der den vil leve ut resten av dagene ubrukt.
Dette er grunnen til at Pedab introduserer Swap to New.
Dette programmet vil:
Kjøp ditt gamle utstyr.
Hjelpe deg med å finne hvilke produkter som samsvarer med dine krav, hvis du ikke allerede vet det.
Gi nytt utstyr til nedsatte priser.
Når du kjøper gjennom dette programmet, blir det gamle utstyret ditt ivaretatt på en miljøvennlig måte, og kollegene dine kan glede seg over nytt utstyr uten å føle skyld for at produktene går til spille. Hvis du er usikker på hvilke produkter som passer best for din bedrift, kan du se på Try & Decide som muliggjør testing av produktene før du bestemmer deg for hva du vil kjøpe.
Vil du vite mer? Ta kontakt med oss!
Pedab Logistic Services er etablert for å støtte vårt økosystem, ettersom vi har sett et økt behov for diversifiserte og smidige tilbud. Vi har en lang historie med distribusjon og levering av tjenester til våre kunder, der vi alltid søker å finne løsninger, uansett størrelsen på utfordringen.
Vi er klar over at det i den moderne tid ikke er noen virksomhet som er like, og derfor ønsker vi å bringe en smidig fremtidsrettet tilnærming til hver utfordring vi står overfor å løse.
Vi er her for å bli din pålitelige partner, for å støtte ditt firma med optimalisering av forsyningskjeden, kapitalforvaltning eller integrering.
Tre kjerneområder av Pedab Logistics:
Asset Management: Maksimer bruken av gammelt/utdatert utstyr og valider når timingen er riktig for utskiftninger.
Forsyningskjedestyring: Tilbud som spenner fra fast optimalisering til outsourcing av hele eller deler av lageret for å optimalisere kontantstrøm og kundetilfredshet.
Integrasjon: Bruk våre evner til å teste, integrere og distribuere for å sikre en jevn og vellykket implementering.
Vi erkjenner at noen teknologier utvikler seg og eldes raskt, noe som øker etterspørselen med lav kapitalbinding og høy fleksibilitet på spesifikke produkter. Vi tror at endring fra CAPEX til OPEX-modell vil gjøre det mulig for din bedrift å møte nåværende og fremtidige krav, samtidig som den er oppdatert.
Workplace As A Service (WaaS) er en helhetlig løsning, som vi lager i samarbeid med våre kunder, for å sikre at løsningen er skreddersydd til de nøyaktige behovene. Pedab WaaS-løsningen tar sikte på å effektivisere de ansattes arbeidsområde for å inkludere alt nødvendig utstyr som PC, telefon, nettbrett og programvare i en enhetlig tjeneste.
Pedab tar seg av anskaffelse, oppsett, support og vedlikehold – alt du trenger å gjøre er å betale en månedlig avgift, og Pedab vil ta seg av alt annet.
Hvorfor velge en WaaS-løsning fra Pedab?
Tidsstyring: Reduser kostnadene knyttet til tidsbruk på vedlikehold av IT-utstyr
Fast pris: Flat rate med full gjennomsiktighet
Fleksibilitet: Evne til alltid å være oppdatert og følge utviklingen i produktene
Skreddersydd løsning: Evne til å skreddersy løsningen for å matche kundenes behov og eksisterende leverandørmiljø.
Pedab Finance hjelper deg med å finansiere investeringene dine i IT-løsninger (maskinvare, programvare og tjenester) samt å finansiere kundefinansieringstjenester. Våre løsninger er skapt gjennom finansiering med egenkapital eller med bankfinansiering, ettersom vi har som mål å alltid optimalisere kundens kapitalbruk i forhold til enhver investering. Vi blir sett på som en partner som hjelper til med å forenkle avtalen uansett hva det er med kundens egen bank eller andre alternativer.
Vi er et familieeid selskap. Dette gir oss fleksibilitet til å vokse i vårt eget tempo med en kraftig visjon, og å bygge langsiktige relasjoner i et sunt forretningsmiljø.
Å være familieeid har alltid formet bedriftskulturen vår og gir et solid grunnlag for vår suksess. Vi satser på tett samarbeid basert på lojalitet og fair play. Vi streber alltid etter å bygge holdbare forhold og vinn-vinn-partnerskap. Vi leverer løsninger og tjenester som skaper merverdi, noe som har ført til jevn vekst helt siden 1993, da Pedab ble etablert.
Som et familieeid selskap aktivt i åtte europeiske land, er vi stolte av å ha lokal kompetanse med regional rekkevidde. Vi kan også reagere fleksibelt på globale trender og transformere ideer raskt til effektive resultater i de lokale markedene.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Cookie settingsACCEPT
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.